Ten poradnik pokaże Ci w kilku prostych krokach jak dodać firmę do Linkedin i stworzyć profesjonalną stronę na tym portalu. Linkedin to serwis społecznościowy służący do budowy i podtrzymywania profesjoalnych relacji zawodowowych. Co więcej, umożliwia nie tylko stworzenie profilu dla osoby, ale równiez profesjonalnej strony firmowej. Zaczynamy.
Jak dodać Firmę do Linkedin w 5 minut – Poradnik
Zanim wykonasz poniższe kroki, przeczytaj wymagania dotyczące stron firmowych na Linkedin:
https://pomoc.linkedin.com/app/answers/detail/a_id/10388
-
- Aby dodać stronę firmową na Linkedin, musisz posiadać swój osobisty profil w Linkedin. Jeśli jeszcze go nie założyłeś, nie martw się. Możesz to zrobić w 2 minuty korzystając z poradnika Jak założyć profil na Linkedin? – poradnik.
- Przejdź na stronę www.linkedin.com i zaloguj się na swojej konto osobiste.
- W wersji na komputer, w prawym górnym rogu kliknij na swoje zdjęcie (lub awatar, jeśli zdjęcie profilowe nie zostało ustawione), a następnie kliknij na Zarządzaj w polu Ustawienia prywatności.
-
- W celu stworzenia strony firmowej, należy dodać firmowy adres e-mail do listy adresów pocztowych na Linkedin. W tym celu kliknij na Zmień/dodaj w polu Główny adres e-mail.
- W celu stworzenia strony firmowej, należy dodać firmowy adres e-mail do listy adresów pocztowych na Linkedin. W tym celu kliknij na Zmień/dodaj w polu Główny adres e-mail.
-
- Wpisz główny adres poczty e-mail w ramach domeny internetowej Twojej Firmy.
Np. Jeśli Firma dla której chcesz stworzyć stronę firmową na Linkedin posiada stronę internetową www.twojafirma.pl możesz np. dodać adres e-mail kontakt@twojafirma.pl Zatwierdź naciskając Dodaj adres e-mail.
- Wpisz główny adres poczty e-mail w ramach domeny internetowej Twojej Firmy.
-
- Następnie otwórz skrzynkę pocztową Twojej Firmy i kliknij znajdujący się link weryfikacyjny w wiadomości od Linkedin.
- Jeśli wszystko przebiegło prawidłowo, otrzymasz potwierdzenie.
- Następnie otwórz skrzynkę pocztową Twojej Firmy i kliknij znajdujący się link weryfikacyjny w wiadomości od Linkedin.
-
- Następnie kliknij na Zainteresowania oraz wybierz Firmy z dostępnych opcji.
- Następnie kliknij na Zainteresowania oraz wybierz Firmy z dostępnych opcji.
-
- Po prawej stronie ekranu, kliknij na żółty przycisk Stwórz.
- Po prawej stronie ekranu, kliknij na żółty przycisk Stwórz.
-
- Wpisz nazwę Twojej Firmy, adres e-mail, który potwierdziłeś przed chwilą oraz zaznacz pole potwierdzające, że jesteś oficjalnym przedstawicielem Firmy. Na koniec kliknij Kontynuuj.
- Wpisz nazwę Twojej Firmy, adres e-mail, który potwierdziłeś przed chwilą oraz zaznacz pole potwierdzające, że jesteś oficjalnym przedstawicielem Firmy. Na koniec kliknij Kontynuuj.
-
- Uzupełnij wszystkie obowiązkowe pola oznaczone czerwoną gwiazdką: Nazwa firmy, Opis firmy (musi być unikalny – nie kopiuj go znikąd, po prostu stwórz nowy), Typ firmy, Wielkość firmy, Adres URL witryny internetowej, Główna branża, w której działa firma, Status działalności firmy. Zalecam uzupełnić również pozostałe pola, takie jak adres firmy (istotny również z punktu lokalnego pozycjonowania), logo, zdjęcie oraz specjalizacje. Na koniec, gdy wszystko już jest gotowe, kliknij Opublikuj.
- Gratuluję, gotowe! Jeśli w dowolnym momencie stwierdzisz, że warto coś zmienić lub uzupełnić, zaloguj się na swoje prywatne konto na Linkedin. Następnie, podobnie, jak przy tworzeniu konta firmowego, kliknij na Zainteresowania oraz Firmy.
- Uzupełnij wszystkie obowiązkowe pola oznaczone czerwoną gwiazdką: Nazwa firmy, Opis firmy (musi być unikalny – nie kopiuj go znikąd, po prostu stwórz nowy), Typ firmy, Wielkość firmy, Adres URL witryny internetowej, Główna branża, w której działa firma, Status działalności firmy. Zalecam uzupełnić również pozostałe pola, takie jak adres firmy (istotny również z punktu lokalnego pozycjonowania), logo, zdjęcie oraz specjalizacje. Na koniec, gdy wszystko już jest gotowe, kliknij Opublikuj.
-
- Następnie kliknij w nazwę firmy (którą chcesz wyedytować) po prawej stronie ekranu.
- Następnie kliknij w nazwę firmy (którą chcesz wyedytować) po prawej stronie ekranu.
-
- Kliknij na Edytuj po prawej stronie ekranu.
- Kliknij na Edytuj po prawej stronie ekranu.
-
- Na koniec, zapisz wszystkie zmiany klikając na Opublikuj w prawym górnym rogu ekranu.
- Na koniec, zapisz wszystkie zmiany klikając na Opublikuj w prawym górnym rogu ekranu.
Dziękuję Ci za skorzystanie z powyższego poradnika. Jeśli masz jakieś sugestie lub pytania, napisz proszę w komentarzu poniżej.
Klientów i sukcesów na Mapach!
Jest już dostępna moja książka Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma. Na 460 stronach pokazuję w czytelny i przystępny sposób, jak zarządzać lokalizacjami Google i pozyskiwać dzięki nim klientów.
Obowiązkowa pozycja dla właścicieli firm oraz marketerów internetowych.