Jak dodać firmę do Linkedin – Poradnik

Ten poradnik pokaże Ci w kilku prostych krokach jak dodać firmę do Linkedin i stworzyć profesjonalną stronę na tym portalu. Linkedin to serwis społecznościowy służący do budowy i podtrzymywania profesjoalnych relacji zawodowowych. Co więcej, umożliwia nie tylko stworzenie profilu dla osoby, ale równiez profesjonalnej strony firmowej. Zaczynamy.

 

Jak dodać Firmę do Linkedin w 5 minut – Poradnik

Zanim wykonasz poniższe kroki, przeczytaj wymagania dotyczące stron firmowych na Linkedin:
https://pomoc.linkedin.com/app/answers/detail/a_id/10388

    1. Aby dodać stronę firmową na Linkedin, musisz posiadać swój osobisty profil w Linkedin. Jeśli jeszcze go nie założyłeś, nie martw się. Możesz to zrobić w 2 minuty korzystając z poradnika Jak założyć profil na Linkedin? – poradnik.
    2. Przejdź na stronę www.linkedin.com i zaloguj się na swojej konto osobiste.
    3. W wersji na komputer, w prawym górnym rogu kliknij na swoje zdjęcie (lub awatar, jeśli zdjęcie profilowe nie zostało ustawione), a następnie kliknij na Zarządzaj w polu Ustawienia prywatności.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 1 - poradnik

 

    1. W celu stworzenia strony firmowej, należy dodać firmowy adres e-mail do listy adresów pocztowych na Linkedin. W tym celu kliknij na Zmień/dodaj w polu Główny adres e-mail.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 2 - poradnik

 

    1. Wpisz główny adres poczty e-mail w ramach domeny internetowej Twojej Firmy.
      Np. Jeśli Firma dla której chcesz stworzyć stronę firmową na Linkedin posiada stronę internetową www.twojafirma.pl możesz np. dodać adres e-mail kontakt@twojafirma.pl Zatwierdź naciskając Dodaj adres e-mail.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 3 - poradnik

 

    1. Następnie otwórz skrzynkę pocztową Twojej Firmy i kliknij znajdujący się link weryfikacyjny w wiadomości od Linkedin.

       

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 4 - poradnik

    2. Jeśli wszystko przebiegło prawidłowo, otrzymasz potwierdzenie.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 5 - poradnik

 

    1. Następnie kliknij na Zainteresowania oraz wybierz Firmy z dostępnych opcji.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 6 - poradnik

 

    1. Po prawej stronie ekranu, kliknij na żółty przycisk Stwórz.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 7 - poradnik

 

    1. Wpisz nazwę Twojej Firmy, adres e-mail, który potwierdziłeś przed chwilą oraz zaznacz pole potwierdzające, że jesteś oficjalnym przedstawicielem Firmy. Na koniec kliknij Kontynuuj.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 8 - poradnik

 

    1. Uzupełnij wszystkie obowiązkowe pola oznaczone czerwoną gwiazdką: Nazwa firmy, Opis firmy (musi być unikalny – nie kopiuj go znikąd, po prostu stwórz nowy), Typ firmy, Wielkość firmy, Adres URL witryny internetowej, Główna branża, w której działa firma, Status działalności firmy. Zalecam uzupełnić również pozostałe pola, takie jak adres firmy (istotny również z punktu lokalnego pozycjonowania), logo, zdjęcie oraz specjalizacje. Na koniec, gdy wszystko już jest gotowe, kliknij Opublikuj.

       

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 9 - poradnik

    2. Gratuluję, gotowe! Jeśli w dowolnym momencie stwierdzisz, że warto coś zmienić lub uzupełnić, zaloguj się na swoje prywatne konto na Linkedin. Następnie, podobnie, jak przy tworzeniu konta firmowego, kliknij na Zainteresowania oraz Firmy.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 6 - poradnik

 

    1. Następnie kliknij w nazwę firmy (którą chcesz wyedytować) po prawej stronie ekranu.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 11 - poradnik

 

    1. Kliknij na Edytuj po prawej stronie ekranu.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 12 - poradnik

 

    1. Na koniec, zapisz wszystkie zmiany klikając na Opublikuj w prawym górnym rogu ekranu.

      Jak dodać firmę do Linkedin krok 13 - poradnik

 

Dziękuję Ci za skorzystanie z powyższego poradnika. Jeśli masz jakieś sugestie lub pytania, napisz proszę w komentarzu poniżej.

Klientów i sukcesów na Mapach!

Książka - Wizytówka Google - autor Seweryn Pietrucha

Jest już dostępna moja książka Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma. Na 460 stronach pokazuję w czytelny i przystępny sposób, jak zarządzać lokalizacjami Google i pozyskiwać dzięki nim klientów.

Obowiązkowa pozycja dla właścicieli firm oraz marketerów internetowych.


 

About Seweryn Pietrucha

Na co dzień pomaga lokalnym Firmom pozyskiwać klientów z Internetu. Tworzy strategie oraz kampanie marketingowe. Zarówno dla biznesów posiadających pojedynczą lokalizację jak i firm wielodziałowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *