Jak nadać uprawnienia menedżera wizytówki Google Moja Firma? – Poradnik

Jak nadać uprawnienia menedzera wizytowki Google Moja Firma - Poradnik
Designed by Freepik

Z tego poradnika dowiesz się, jak w ciągu 1 minuty nadać uprawnienia menedżera wizytówki na Mapach Google.

 

Nadanie uprawnień menedżera wizytówki Google Moja Firma ma wiele zalet. Przede wszystkim możesz w ten sposób oddelegować komuś innemu działania związane z zarządzeniem wizytówką podczas gdy Ty, jesteś jej właścicielem. Po drugie, konto na które chcesz przenieść własność wizytówki, musi być jej menedżerem. Zatem do dzieła!

 

Logowanie do konta Google Moja Firma

Jeśli jesteś już zalogowany, przejdź do części Jak nadać uprawnienia menedżera w Google Moja Firma? – Poradnik w dalszej części strony. Jeśli nie jesteś zalogowany, czytaj dalej 🙂

 

  1. Aby zalogować się na swoje konto Google Moja Firma, wejdź na stronę www.google.pl, a następnie w prawym górnym rogu ekranu kliknij na Zaloguj.

Logowanie do konta Google

2. Wpisz swój adres e-mail oraz hasło, następnie kliknij Zaloguj się.

Ekran logowania do konta Google

3. W prawym górnym rogu ekranu kliknij na ikonę aplikacji (kwadraciki).

Dostęp do aplikacji Google

4. Następnie kliknij na przycisk Więcej poniżej, aby rozwinąć listę aplikacji.

Więcej aplikacji Google

5. Kliknij na ikonę Moja Firma.

Wybór ikony Google Moja Firma

 

Jak nadać uprawnienia menedżera w Google Moja Firma? – Poradnik

 

  1. Kliknij na ZARZĄDZAJ LOKALIZACJĄ (jeśli posiadasz 2 lub więcej lokalizacji pod tym kontem) na wizytówce dla której chcesz dodać menedżera.

Zarządzanie lokalizacją w Google Moja Firma

2. Dalej kliknij na przycisk menu (trzy poziome kreski) w lewym górnym rogu.

Przycisk menu Google Moja Firma

3. Następnie kliknij na zakładkę Użytkownicy.

Dodawanie użytkowników do wizytówki Google

4. W nowym oknie kliknij na ikonę z użytkownikami w prawym górnym rogu.

Dodaj użytkowników do konta Google Moja Firma

5. W polu (1) +Wpisz imiona i nazwiska lub adresy e-mail umieść adres e-mail konta Google osoby, którą chcesz dodać, jako menedżera Twojej wizytówki. Następnie kliknij na (2) Wybierz rolę i zaznacz (3) Menedżer. Na koniec kliknij (4) Zaproś.

Dodawanie nowych użytkowników do Google Moja Firma

6. Teraz, osoba która została wskazana do nowej roli, musi przyjąć zaproszenie, które otrzyma w wiadomości e-mail. O tym, jak to zrobić w poradniku Jak przyjąć rolę menedżera wizytówki Google?.

Podsumowanie

Gotowe! Od teraz osoba, która otrzymała uprawnienia menedżera wizytówki Google, będzie mogła nią zarządzać.

 

About Seweryn Pietrucha

Na co dzień pomaga lokalnym Firmom pozyskiwać klientów z Internetu. Tworzy strategie oraz kampanie marketingowe. Zarówno dla biznesów posiadających pojedynczą lokalizację jak i firm wielodziałowych.

Sprawdź również

Powiadomienia o zawieszonej wizytówce Google

Google zawiesi Twoją wizytówkę… ale teraz Ci o tym powie

Od teraz otrzymasz powiadomienie na maila, gdy Google zawiesi wizytówkę Twojej firmy w Mapach. Informacja …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *